Jak zlikwidować słabe punkty w Twojej firmie ślubnej?

firma slubna

Kreatywni usługodawcy są znani ze swoich pomysłów. Ich siłą jest wymyślenie kreatywnej koncepcji i realizowanie jej. Czasami jednak, ta twórcza relacja z firmą nie pozwala dostrzec i zdiagnozować prawdziwych problemów. Często sprowadzamy to tylko do ogólnych określeń, takich jak: „Nie zdobywam klientów”. Prawdą jest, że wiele razy za kulisami kryje się więcej problemów, które prowadzą do spadku liczby rezerwacji.

Identyfikacja tych słabych ogniw w Twojej firmie jest kluczem do dalszego rozwoju. Ale jak dowiedzieć się, jakie one są? Zwłaszcza, gdy wydaje się, że wszystko jest w porządku.

Oto kilka pytań, które powinieneś sobie zadać:

CO SIĘ ZMIENIŁO?

Czy zauważyłeś spadek budżetu? Czy widzisz, że więcej par zmienia swoje preferencje? Zwolniłeś członka personelu lub przyjąłeś kogoś nowego? Czy masz złą opinię? Najgorsze jest robienie czegoś w kółko i uzyskiwanie tych samych rezultatów. Kiedy zmienia się otoczenie wokół ciebie, Twoje podejście do biznesu musi się zmieniać. Identyfikacja kłopotów w firmie, gospodarce i na rynku pomoże zdiagnozować pierwotną przyczynę problemu.

JAKIE SĄ TWOJE WYNIKI?

Wykładasz mnóstwo pieniędzy w reklamę, ale wciąż nie widzisz żadnych rezultatów? Próbowałeś tak wielu rzeczy, że trudno jest ustalić, która z nich nie przynosi korzyści? Sprawdzając swoje wyniki na wydarzeniach, promocjach, działaniach w mediach społecznościowych lub portalach ślubnych, będziesz w stanie zidentyfikować, co działa, a co nie. Dowiesz się, jak Twój klient reaguje na różne zagrania. Będziesz miał również widok na to, na co para nie zwróciła uwagi. Śledząc zwrot z inwestycji, będzie dla Ciebie jasne, gdzie jest miejsce na zmiany i ulepszenia.

JAKIE SĄ TWOJE MOCNE STRONY?

Jako właściciele firm często spędzamy tyle czasu na naprawianie naszych słabości, że nie pozwalamy sobie na wykorzystanie mocnych stron. Poświęcenie czasu na identyfikację ich pomoże Ci szybko zrekompensować czas stracony na słabościach. Jeśli Twoja firma wymaga działań, które są Twoją nienajmocniejszą stroną, to jest to świetna okazja na pozyskanie pracowników, których mocne strony uwzględniają Twoje słabości.

CO ZROBISZ DALEJ?

Jeśli nie masz bezpośredniej odpowiedzi na to pytanie, prawdopodobnie nie masz wizji swojego biznesu ślubnego. Każdy chce zarabiać więcej, rezerwować więcej i zbierać pozytywne recenzje. Jasne określenie misji swojej firmy daje Ci cel, według którego będziesz podejmować codzienne decyzje. Brak jasnej deklaracji co do planu może być powodem, dla którego Twoja firma odczuwa słabe efekty.

CZEGO SIĘ UCZYSZ?

Kształcenie jest istotną rolą w utrzymaniu dobrego samopoczucia Twojej firmy. Jeśli nie inwestujesz w naukę nowych technologii, sposobu myślenia klientów i systemów – prawdopodobnie nie masz szans konkurować z innymi. Nie będąc wykształconym, może się okazać, że brakuje Ci języka sprzedaży, posługujesz się przestarzałymi narzędziami techniki, a klienci czują się, jakbyś był „nieosiągalny”. Poza tym, jeśli niekonsekwentnie się kształcisz, będzie bardziej prawdopodobne, że nie dostrzeżesz słabości swojej firmy.

Badając każde z tych obszarów, będziesz w stanie dokładnie określić, w jaki sposób możesz wzmocnić słabe ogniwa. Słabe wyniki to tylko możliwość poprawy. Po zidentyfikowaniu ich podejmij działania, aby je naprawić. Wtedy zaczniesz zauważać znaczny wzrost i zmiany w swojej firmie weselnej.

Przeczytaj również poprzedni artykuł:

Marketing w branży ślubnej – rozwiń swoje media społecznościowe

Zapraszam Cię do pobrania darmowego ebooka – 100 pomyłów na rozwój biznesu ślubnego 🙂

Instagram: slubnybiznes

Fanpage:Ślubny Biznes – Porady dla Usługodawców

Grupa na Facebooku: Ślubny Biznes – Forum

Ślubny Biznes |

W branżę ślubną wkręciłem się tak bardzo, że znam ją od podszewki. Moja misją jest podniesienie standardów oraz umożliwienie pasjonatom zarabiania na swojej pasji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *