Jak przekonać pary młode za pomocą strony internetowej?

Biznes w branzy slubnej

Twoja strona internetowa jest jednym z najważniejszych narzędzi marketingowych – niezależnie od tego, czy Twoi klienci znajdą Cię za pośrednictwem Google, mediów społecznościowych lub targów ślubnych.

Jej zadaniem jest przyciągnąć odpowiednich klientów i zachęcić do dokonania rezerwacji.

Dobry wygląd

Liczy się pierwsze wrażenie. Twoja strona musi odzwierciedlać wartość Twojej marki. Ludzie natychmiast ocenią kompetencje na podstawie tego, co zobaczą.

Pamiętaj też, że narzeczone mają zwykle dużo czasu na przeglądanie, badanie i podejmowanie decyzji przed zakupem. Jeśli nie spodoba im się to, co widzą, szybko przejdą do konkurencji.

Po pierwsze, potrzebujesz dobrego projektu. Nie musi to być skomplikowane ani sprytne, ale za to czyste i skoordynowane z odpowiednim doborem kolorów i czcionek.

Po drugie, świetne zdjęcia. Takie ujęcia, które wzbudzą u Twojego potencjalnego klienta pragnienie sięgnięcia po telefon w celu umówienia spotkania.

Oczywiste jest też, że Twoja witryna musi pięknie działać zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i komputerach stacjonarnych.

Właściwe słowa

Nie wystarczą jednak tylko zdjęcia. Potrzebujesz również dobrze napisanego tekstu. Słowa mogą mieć duże znaczenie.

Zacznijmy od upewnienia się, że jasne jest to, co oferujesz. Można by pomyśleć, że to oczywiste, ale często widuję ten błąd, np.: strony fotografów z mnóstwem wspaniałych zdjęć, ale bez prawdziwych objaśnień ich specjalizacji. Strony, które zaczynają od czegoś takiego jak „Witamy na stronie XYZ, jestem wykwalifikowanym fotografem z siedzibą w Łodzi itd…. W czasie potrzebnym do dotarcia do ważnego fragmentu czytelnik albo zasnął, albo opuścił witrynę.

Musisz skupić się nie tyle na tym, kim jesteś i co robisz, ale na tym, co oferujesz swoim klientom.

Pomyśl „Co jest dla nich?” i napisz to wprost. Jeśli tworzysz więc niestandardowe materiały piśmienne w stylu vintage, umieść je na stronie głównej, aby ludzie wiedzieli, że trafili we właściwe miejsce.

Korzystaj ze stron z usługami, aby upewnić się, że omawiasz wszystkie ważne szczegóły: lokalizacje, sposób rezerwacji, terminy, ewentualne ceny. Pokaż, że rozumiesz pytania zadawane przez potencjalnych klientów.

Osobowość

Pary szukają usługodawców, z którymi stworzą wspaniały ślub. Pokaż swoją osobowość poprzez obrazy i dobór słów. Chciej, aby poczuli, że praktycznie Cię znają, zanim zadzwonią lub wyślą wiadomość e-mail.

Budowanie zaufania

Kończąc, Twoja strona powinna zawierać elementy, które nazywam “budującymi zaufanie”. Takie rzeczy jak referencje, recenzje, gwarancje. Jeśli wygrałeś lub zostałeś nominowany do nagrody, umieść ją na stronie jako ładną małą odznakę, którą można wyświetlić.

A jeśli sprzedajesz online, niezbędne są szczegóły dotyczące bezpiecznych płatności oraz zwrotów kosztów.

Pokaż, że jesteś profesjonalistą, któremu można zaufać w dniu ślubu.

Zapraszam Cię do pobrania darmowego ebooka – 100 pomyłów na rozwój biznesu ślubnego 🙂

Instagram: slubnybiznes

Fanpage:Ślubny Biznes – Porady dla Usługodawców

Grupa na facebooku: Ślubny Biznes – Forum

Ślubny Biznes |

W branżę ślubną wkręciłem się tak bardzo, że znam ją od podszewki. Moja misją jest podniesienie standardów oraz umożliwienie pasjonatom zarabiania na swojej pasji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *