6 kroków, które pomogą Ci zdobyć więcej zleceń z targów ślubnych!

Targi ślubne dla usługodawców weselnych

Jako usługodawca, uczestniczenie w targach ślubnych jest jednym z najczęstszych sposobów reklamowania swojej marki i usług. To czas, w którym będziesz zajęty aktualizowaniem swojego portfolio i materiałów marketingowych w ramach przygotowań do spotkania z potencjalnymi klientami.

Na targach zawsze jest wielu wystawiających się, a narzeczeni mogą swobodnie przeglądać kilku usługodawców jednocześnie. Myślenie o tym, jak się odróżnić, może być stresujące. Dlatego opracowaliśmy sześć wskazówek, które pomogą Ci przyciągnąć klientów!

1. Promuj się przed rozpoczęciem wydarzenia

Przed rozpoczęciem targów ślubnych promuj swój udział w imprezie na swojej stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Publikuj częściej, gdy zbliża się ich dzień, aby ekscytować swoich obserwujących i budować oczekiwania (szczególnie, jeśli organizujesz specjalne promocje tylko na targach). Nie zapomnij zaprosić potencjalnych klientów na wydarzenie, aby mogli cieszyć się uczciwymi ofertami i prezentami. Targi ślubne powinny być okazją do zdobycia jak największej liczby nowych klientów, więc nie wahaj się dodawać wielu postów!

2. Zaprojektuj swoje stoisko, aby wyróżniało się na tle innych

Bądźmy szczerzy, chodzi o dobre pierwsze wrażenie. Goście targów ślubnych częściej zatrzymają się przy stoisku, które jest wyposażone w wyjątkowe gadżety, ponieważ odzwierciedla ono umiejętności i osobowość. Mając wielu usługodawców do obejrzenia – postaraj się wyróżnić. Jak chcesz ozdobić swoje miejsce? Możesz rozważyć nawiązanie współpracy z dekoratorem w celu zapełnienia pustej przestrzeni.

3. Rozdaj przydatne ulotki   

Dystrybucja ulotek to tradycyjny sposób na reklamowanie swojej marki, usług oraz pakietów. Jest skuteczny jako łatwe porównanie między Tobą a innymi usługodawcami, ale może być również zakończony wyrzuceniem do kosza. W każdym razie, postaraj się wymyślić atrakcyjny układ i proste treści, które zainteresują czytelników. Co najważniejsze, podaj prawidłowe dane kontaktowe i nazwy mediów społecznościowych, aby potencjalni klienci mogli z łatwością do Ciebie dotrzeć.

4. Stój prosto, nie krzyżuj rąk i bądź przyjazny

Właściwe gesty sprawiają, że wyglądasz bardziej przystępnie w oczach potencjalnych klientów. Nigdy nie garb się i nie baw telefonem, ponieważ wyglądasz wtedy na zniechęconego i niezainteresowanego. Gdy para się do Ciebie zbliży, unikaj długich zdań i zamiast tego, krótko opowiedz o swojej marce i usługach, zanim stracisz ich uwagę. Chociaż większość usługodawców oczekuje natychmiastowej rezerwacji na miejscu, unikaj pośpiechu. Bądź pouczający i szczery, aby ludzie czuli się przy Tobie swobodnie. Nie wahaj się zorganizować kolejnego spotkania po tym wydarzeniu, ponieważ niektóre pary lubią zbierać informacje przed podjęciem jakichkolwiek decyzji. 

5. Zbierz informacje, aby sprawdzić je później

Utwórz bazę danych wszystkich par, które z Tobą rozmawiały, wypełniając księgę gości. Poproś, aby zostawili swoje imiona, datę ślubu, numer telefonu, e-mail i zapytaj, jaki jest najlepszy sposób na skontaktowanie się z nimi, abyś mógł skorzystać z preferowanej metody komunikacji. Nie zapomnij sporządzić osobistych notatek dotyczących zainteresowania każdej z par, aby wykorzystać je jako temat do późniejszych rozmów.

6. Nie zapomnij być na bieżąco ze swoimi potencjalnymi klientami

Obecnie, wiele par woli pocztę elektroniczną, ponieważ jest ona być bardziej szczegółowa, a sam e-mail staje się zapisem rozmowy. Przypomnij im, gdzie się spotkałeś i umówiłeś na spotkanie, abyś mógł omówić więcej usług, którymi byliby zainteresowani. Nie zwlekaj i skontaktuj się z nimi, aby zyskać czas i wyprzedzić konkurencję. Nie bądź zbyt rozczarowany, jeśli niektóre pary nie odpowiedzą, a zamiast tego sprawdzaj, czy nadal są zainteresowane Twoimi usługami.

Czy masz inne wskazówki dla usługodawców ślubnych, aby zdobyć więcej par młodych na targach ślubnych? Podziel się nimi poniżej!

Przeczytaj również poprzedni artykuł:

5 sposobów na skuteczne zdobycie zaufania wśród par młodych

Zapraszam Cię do pobrania darmowego ebooka – 100 pomyłów na rozwój biznesu ślubnego 🙂

Instagram: slubnybiznes

Fanpage:Ślubny Biznes – Porady dla Usługodawców

Grupa na Facebooku: Ślubny Biznes – Forum


Ślubny Biznes |

W branżę ślubną wkręciłem się tak bardzo, że znam ją od podszewki. Moja misją jest podniesienie standardów oraz umożliwienie pasjonatom zarabiania na swojej pasji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *