5 sposobów na skuteczne zdobycie zaufania wśród par młodych

Zaufanie-w-branzy-slubnej

Budowanie zaufania wśród klientów online jest równie ważne, jak offline. Zadaj więc sobie pytanie: Co pomaga w budowaniu relacji z moimi klientami i co prowadzi ich do zaufania? Następnie znajdź sposoby, aby pokazać je w internecie i serwisach społecznościowych! Potrzebujesz kilku pomysłów na początek? Oto 5 z nich:

1. Konsekwentnie komentuj i angażuj swoich obserwujących.

W jaki sposób kontakt z obserwującymi buduje zaufanie przyszłych klientów? Pomyśl o tym w ten sposób: czytanie i odpisywanie na opinie Twoich obecnych klientów pomoże lepiej rozwijać Twój biznes. Dodatkowo, gdy angażujesz się w mediach społecznościowych, tworzysz naoczny dowód, że jesteś tym, za kogo się podajesz.

2. Pokaż, co naprawdę dzieje się za kulisami, korzystając z historii na Instagramie.

Możesz pisać długie akapity i posty na blogach o tym, co robisz i jak to robisz (i powinieneś, ponieważ jest to dobre dla SEO!). Ostatecznie jednak, muszą to zobaczyć, aby w to uwierzyć. Dodawaj historie na Instagramie. Możesz zamieścić zdjęcia Ciebie i zespołu zajmującego się daną usługą. DJ-e np.- mogą opublikować film przedstawiający ich w akcji podczas wesela!

3. Wejdź na Facebooku Live i odpowiedz na pytania od swojej społeczności.

Może to wydawać się niepotrzebne, ale jednym z lepszych sposobów na udowodnienie, że ​​znasz się na rzeczy, jest nagrywanie live’ów z wykonywanej pracy. Możesz też wymyślić temat – pytanie, które ciągle otrzymujesz od klientów, albo może wywiad z kimś z zespołu. Nie potrzebujesz też wypasionej kamery – telefon i ciche miejsce z naturalnym światłem świetnie sobie poradzą!

4. Uruchom kanał YouTube i wstawiaj cotygodniowe porady i wskazówki.

Okej, ten punkt może wymagać nieco więcej jeśli chodzi o sprzęt, ale jeśli chcesz być znany z czegoś szczególnego – na przykład jako osoba godna zaufania – możesz rozważyć utworzenie kanału YouTube. Dlaczego? Aż 67% Polaków korzysta z YouTube (źródło: komputerswiat.pl). Jest to więc świetna okazja na zdobycie nowych klientów. Twoje filmy prawdopodobnie nie tylko zajmą dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania, ale obejrzenie ich sprawi, że pary zobaczą, jaki jesteś naprawdę, zanim jeszcze będą mogli się z Tobą skontaktować.

5. Sprawdź DM i obejrzyj wszystkie funkcje czatu!

DM(Direct message), czyli prywatna wiadomość to świetna okazja na nawiązanie stałych kontaktów. Korzystaj z tego komunikatora na Instagramie lub Facebooku. Dla rosnącej liczby par platformy te są narzędziami, które pomagają w nawiązaniu znajomości z firmą. Gdy odpowiesz im za pomocą wybranej strony, nie tylko szybko rozpoczniesz rozmowę, ale również pokażesz, że mogą bez problemu kontaktować się z Tobą w każdej sprawie.

Przeczytaj również poprzedni artykuł:

Jak zdobyć więcej par młodych w mediach społecznościowych?

Zapraszam Cię do pobrania darmowego ebooka – 100 pomyłów na rozwój biznesu ślubnego 🙂

Instagram: slubnybiznes

Fanpage:Ślubny Biznes – Porady dla Usługodawców

Grupa na Facebooku: Ślubny Biznes – Forum

Ślubny Biznes |

W branżę ślubną wkręciłem się tak bardzo, że znam ją od podszewki. Moja misją jest podniesienie standardów oraz umożliwienie pasjonatom zarabiania na swojej pasji.

One comment

  1. Kolejne fajne i przydatne rzeczy. Zabieram się za wdrażanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *