3 sposoby na przekonanie par młodych dobrymi opiniami

Dobre recenzje są po to, aby je wykorzystać. Nie trzymaj ich tylko dla siebie ale używaj ich jako zachęty i podkreślania swojej specjalizacji, a także budowania rozpoznawalności marki i wzmocnienia pozycji w branży ślubnej.

Po zebraniu recenzji klientów, następnym krokiem będzie sposób ich wyświetlania. Ważne jest, aby być zorganizowanym i kreatywnym i zwiększyć niezawodność swojej firmy, ponieważ przyszłe panny młode zwykle czytają co najmniej 10 opinii przed wyborem ślubnego usługodawcy. Dlatego opracowałem trzy pomysły, w których możesz uwzględnić oceny klientów w swojej firmie.

1. Recenzja pary jako swój podpis w mediach społecznościowych

Przez cały ten czas to Ty oceniałeś parę, z którą współpracujesz. Teraz odwróć to i pozwól parze opisać ciebie, ślubnego profesjonalistę, poprzez publikowanie swoich recenzji na swoich kontach w mediach społecznościowych. Pozwól im przeczytać opinie oceniające Twoją etykę pracy i przekonaj Parę Młodą jeszcze przed zarezerwowaniem usługi!

2. Marka z podpisem e-mail

Podajesz swój e-mail w celu komunikacji z potencjalnymi klientami? Dlaczego by nie potraktować swojego e-maila jako bezpłatnego miejsca do promowania marki? Wyślij swoją ostatnią recenzję mailem jako dowód tego, że poprzednia para jest zadowolona z Twojej usługi. Ponadto podkreśl swoją wiarygodność, dołączając nazwisko pary oraz datę ich ślubu, aby pokazać, nad którym ślubem pracowałeś i kiedy miał on miejsce. Nie zapomnij zastąpić recenzji nowszą, gdy zakończysz kolejny projekt!

3. Zachęcanie klientów do przeglądania Twoich stron i dostarczanie większej ilości linków do puli recenzji

Gdzie zapisujesz swoje recenzje? Może robisz zrzuty ekranu swoim telefonem, ale co, jeśli pewnego dnia go zgubisz? Zapobiegaj temu, prosząc klientów o pozostawienie recenzji na stronie internetowej firmy. Dołączaj link do swojego profilu w takich miejscach jak wizytówki, reklamy w czasopismach, broszury itp. Potencjalni klienci będą mogli wtedy w wygodny sposób „znaleźć” recenzje podczas odwiedzania Twojej strony. W ten sposób możesz także wyeliminować problemy związane z przesyłaniem wielu zrzutów ekranu do potencjalnych klientów, ilekroć proszą o opinie.

Recenzje to uczciwe opinie, które mogą wpływać na postawę potencjalnych klientów. Promuj je tam, gdzie możesz zamienić potencjalnych klientów w rezerwacje. W końcu chciałbyś przecież zrobić na nich dobre wrażenie, aby zdobyć kolejne zlecenia, prawda?

Zapraszam Cię do pobrania darmowego ebooka – 100 pomyłów na rozwój biznesu ślubnego 🙂

Instagram: slubnybiznes

Fanpage: Ślubny Biznes – Porady dla Usługodawców

Grupa na facebooku: Ślubny Biznes – Forum

Ślubny Biznes |

W branżę ślubną wkręciłem się tak bardzo, że znam ją od podszewki. Moja misją jest podniesienie standardów oraz umożliwienie pasjonatom zarabiania na swojej pasji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *