10 pytań, które MUSISZ sobie zadać będąc usługodawcą ślubnym

pytania-dla-uslugodawcow-slubnych

Oto kwestia dzisiejszych par. Dorastali oni w wieku telefonów komórkowych, mediów społecznościowych i aplikacji, które pozwalają im robić, co chcą i kiedy chcą. Szybkość, z jaką pary mają dostęp do informacji, pozwoliła na większą wydajność między zadaniami i znacznie więcej opcji – ale jednocześnie sprawiła, że ​​wyróżnienie się i połączenie z marką lub firmą byłoby dla Ciebie o wiele trudniejsze. Dlatego sugeruję rozpoczęcie od staromodnej kontroli swojej firmy.

Mówiąc wprost, masz 3 sekundy (a dokładniej 2.6), aby zrobić pierwsze wrażenie. Czy Twoja usługa jest wyjątkowa i odpowiednia?

Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć, kim jesteś jako marka, a następnie abyś mógł wyrazić ją w krótkim czasie za pomocą słów, zdjęć i innych możliwości.

Niezależnie od tego, czy siedzisz już w tej branży, czy dopiero zaczynasz, dając sobie trochę czasu na przemyślenie swojej marki – jak działa, jak ewoluowała (lub nie) i czy potrzebuje zmian.

Oto 10 świetnych pytań, na które możesz sobie odpowiedzieć, aby sprawdzić, czy skutecznie definiujesz swoją markę.

Zadaj sobie pytania:

1. Jak szybko potrafisz wprowadzić zmiany w swojej firmie?

2. Jak rozwiązujesz problemy?

3. Kim są Twoi najlepsi konkurenci?

4. Co wyróżnia Cię na tle konkurencji?

5. Jaki jest powód, dla którego zacząłeś się tym zajmować?

6. Jakie 5 słów najlepiej opisuje Twoją firmę lub produkt?

7. Jakie są 3 określenia lub przymiotniki, które NIE pasują do Twojej firmy?

8. Jak chcesz, aby ludzie czuli się, gdy Cię widzą lub słyszą?

9. Czy brakuje Ci jakichkolwiek zasobów na portalu społecznościowym lub w sklepie?

10. Czy chcesz zaktualizować któreś z nich?

Przejrzyj powyższe pytania i odpowiedz na nie szczegółowo. Nie spiesz się. Im bardziej rozwinięta jest twoja marka (spójne zdjęcia, design, kolor, dobór słów i Twój wkład), tym łatwiej będzie Ci się komunikować z potencjalnymi klientami.

Po zakończeniu ćwiczenia wykorzystaj swoje wnioski. Dokonaj audytu swojego biografii, opisu i zdjęć w swoich mediach społecznościowych (szczególnie na Facebooku i Instagramie), aby upewnić się, że wszystko się zgadza. Dokładnie sprawdź, czy główny obraz w Twojej witrynie odzwierciedla markę, i czy pozytywnie działa na klientów.

Po udzieleniu odpowiedzi na te pytania będziesz w stanie lepiej się komunikować i sprawić, aby Twoja marka rozwijała się szybciej.

Przeczytaj również poprzedni artykuł:

8 sposobów na skuteczne wykorzystanie Instagram Stories w branży ślubnej

Zapraszam Cię do pobrania darmowego ebooka – 100 pomyłów na rozwój biznesu ślubnego 🙂

Instagram: slubnybiznes

Fanpage:Ślubny Biznes – Porady dla Usługodawców

Grupa na Facebooku: Ślubny Biznes – Forum

Ślubny Biznes |

W branżę ślubną wkręciłem się tak bardzo, że znam ją od podszewki. Moja misją jest podniesienie standardów oraz umożliwienie pasjonatom zarabiania na swojej pasji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *